به نام خداوند بخشنده و مهربان

 

پایور ارجمند: در گذشته جنابعالی صرفاً در مراجعه به مراکز درمانی سازمان خویش فرانشیز ویزیت و دارو پرداخت نمی کردید، حال آنکه سایر اعضای خانواده محترم جنابعالی، ۳۰ درصد فرانشیز بابت ویزیت و دارو پرداخت می کردند. آیا می دانید در طرح جدید ساماندهی فرانشیز، در قبال پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز بابت ویزیت و ۱۵ درصد فرانشیز بابت دارو توسط سرپرست، فرانشیز پرداختی توسط سایر اعضاء خانواده ۵۰ درصد کاهش یافته است.

بیمه شده گرامی: آیا می دانید در طرح ساماندهی جدید، فرانشیز ویزیت برای تمامی اعضاء خانواده از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بیمه شده گرامی: آیا می دانید مطابق ابلاغیه جدید فرانشیز دارو برای تمامی اعضاء خانواده از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش یافته است.

بیمه شده گرامی: آیا می دانید طرح ساماندهی فرانشیز در مراکز درمانی نیروهای مسلح، سیاست حمایت از فرد را به برنامه حمایت از اقتصاد خانواده تغییر داده است که با ابلاغیه جدید، به عنوان مثال یک خانواده ۴ نفره در مجموع نسبت به روش گذشته، ۵۰ درصد کمتر فرانشیز ویزیت و ۳۰ درصد کمتر فرانشیز دارو پرداخت می کنند.

پایور ارجمند: آیا می دانید با ابلاغ دستورالعمل یکسان سازی فرانشیز ویزیت و دارو در مراکز درمانی نیروهای مسلح ، کلیه کارکنان و خانواده محترم آنها می توانند بدون در نظر گرفتن نوع عضویت سازمانی از خدمات درمانی یکسان در کلیه مراکز درمانی نیروهای مسلح استفاده نمایند.

بیمه شده گرامی: آیا می دانید با ابلاغ دستورالعمل یکسان سازی فرانشیز ویزیت و دارو در یک خانواده ۴ نفره، حدود ۴۰ درصد صرفه جویی اقتصادی در پرداخت فرانشیز ها صورت می گیرد.

بازنشسته گرامی: آیا می دانید دستورالعمل یکسان سازی فرانشیز ویزیت و دارو در مراکز درمانی ن.م بازنشستگان محترم نیروهای مسلح و خانواده محترم آنها بدون در نظر گرفتن نوع عضویت سازمانی از خدمات درمانی یکسان در کلیه مراکز درمانی نیروهای مسلح بهره می برند.

بیمه شده گرامی: آیا می دانید ابلاغ دستورالعمل یکسان سازی فرانشیز ویزیت و دارو، حق انتخاب بیمه شدگان را با پرداخت هزینه یکسان برای مراجعه به مراکز درمانی نیروهای مسلح افزایش داده و باعث ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در این مرکز می گردد.