در ادامه دیدار های امیر ریاست محترم کانون سرتیپ علی محبی راد با گروه های مختلف از اعضای محترم، روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ جمعی از پیشکسوتان نیروی دریایی آجا در محل کانون حضور به هم رساندند.

در این جلسه، ابتدا گزارش مشروحی از عملکرد سه ساله و برنامه های در دست اقدام کانون توسط امیر دریادار دوم فرخ انصاری (ریاست محترم ستاد کانون) ارائه و سپس امیر محبی راد با خیر مقدم به میهمانان و یادآوری دلاور مردی رزمندگان نداجا در هشت سال دفاع مقدس و همچنین با اشاره به مأموریت افتخار آمیز ناو گروه نداجا در اقیانوس اطلس، پیشکسوتان را ذخیره های ارزشمند نیروهای مسلح برشمرده، و توفیق خدمت به این قشر شریف را عبادتی خالصانه و اجرای فرامین ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا بیان نمودند. ایشان در بخشی از سخنان خود اظهار داشتند:

… اقتدار امروز ارتش و افتخار آفرینی اخیر نیروی دریایی راهبردی ارتش، مدیون و مرهون ایثارگری ها و خدمات خالصانه و بی هیاهوی شما پیشکسوتان عزیز و گرانقدر است. و این آرامش و امنیت حاکم بر کشور، حاصل شجاعت، جسارت و درایت و تخصص مردانی همچون شماست که با شعار «ارتش فدای ملت» تا امروز، خودشان و شاگردانشان بر عهد خود با ملت ایستاده اند و خم به ابرو نیاوردند.

… همه بدانند اجرایی شدن همسان سازی حقوق ها (که شامل مستخدمین کشوری هم شد) مدیون عنایت   ویژه ی مقام معظم رهبری به درخواست این کانون و اراده و پیگیری ها و پشتیبانی های بی دریغ امیر فرماندهی محترم کل آجا بوده و کانون نیز افتخار دارد که در این میان نقش یک خدمتگزار و یک پیام رسان امین را ایفا نموده است، خدمتی که فقط با دعای خیر شما به ثمر رسید. و تمامی عزیزان مسئول در نیروهای مسلح به صورت جدی پیگیر آن بودند،

 همچنین در این دیدار، امیر محبی راد به سوالات مطروحه از سوی مدعوین پاسخ های لازم را ارائه نمودند که مورد استقبال ایشان قرار گرفت .

IMG_20210914_152649

IMG_20210914_152637