“پیام ریاست محترم کانون بازنشستگان آجا به مناسبت روز پدافند هوائی ارتش”

سلام مرا به کارکنان هوشیار پدافند هوایی کشور برسانید، امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری پدافند هوایی است. مردم متدین ما قدردان تلاش های بی وقفه شما هستند، این را پاس بدارید(مقام معظم رهبری)

دهم شهریور ماه که به یمن فرمان تاریخی و مبارک ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا(دامت برکاته) بعنوان سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیا(ص) آجا به ثبت رسیده، میعادگاهی برای یادآوری رشادت‌های عاشقان و دلداگانی است که با وفاداری به عهد و میثاق خود با امام و مردم، تمام قد در مقابل استکبار جهانی و ایادی و مزدوران آنان ایستادند و با خلق حماسه‌ها چنان درسی به جهانیان آموختند که تلخی آن در کام دشمنان و شیرینی و لذت آن در جان دوستان به درازای تاریخ جاودانه خواهد بود.

تورّق خاطرات سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، شکوه و شوکت رقم خوردن عزت دفاع از حرّیت و شرافت سرزمین دلیران و بیشه شیران، ایران سربلند به قیمت جان و با تن پوش زرهی در هم تنیده و به هم بافته از جنس آفند و پدافند را در خاطر تداعی می‌کند. امروز نهال بارور دفاع مردانه از آسمان که پیشکسوتان ما شانه به شانه هم در دشتستان مقاومت غرس کرده و عرصه سیمرغ را از مزاحمت و تعرض مصون داشتند، نخل تناوری است که بار شیرین امنیت می‌دهد.

دهم شهریور ماه، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت، ایثار و مقاومت های فرزندان ملت در نیروی پدافند هوایی که همواره با جنس اقتدار، استقامت و عزمی پولادین در حفاظت از آسمان امن ایران اسلامی فداکارانه در میدان حاضرند.

اینجانب از طرف جامعه بزرگ پیشکسوتان آجا، روز پدافند هوایی را به شجاع دلان آسمان ولایت قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق همگان را در تحقق منویات مقام عظمای ولایت، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم

رئیس کانون بازنشستگان آجا

سرتیپ ۲ ستاد علی محبی راد