در ایام پربرکت ماه رجب و همزمان با همایش روسای کانونهای مراکز استان، با حضور امیر فرماندی کل ارتش ج.ا.ا سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، پروژه یکصد واحد اقامتی آپارتمانی و ۴۷ واحد ویلایی دوبلکس در اردوگاه ، تفریحی چلندر نوشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این مراسم که جمعی از فرماندهان ارشد منطقه و ائمه جمعه شهرهای رودسر و نوشهر نیز حضور داشتند امیر موسوی با ابراز خوشحالی خود از حضور در جمع پیشکسوتان ، گفتند:
«… بنده معمولاً در مراسم های افتتاحیه شرکت ندارم و با توجه به مشغله فراوان نیازی به آن نمی‌بینم لیکن اینجا شخصاً حضور یافته و بدنوسیله می خواهم شادی ویژه و خرسندی خود را از این گونه اقدامات ابراز دارم.
دیدار با پیشکسوتان برای انتخاب یک پاداش و عیدی محسوب می شود و خاطرات گذشته خدمتی را برای من زنده می کند…»
ایشان در ادامه با اشاره به راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن سال جاری، این حضور گسترده را نشانگر علاقه درونی و شناخت و باور عمیق مردم نسبت به اصل نظام عنوان نموده و آن را پیامی محکم و صریح به بدخواهان بر شمردند و اضافه داشتند:
«… در جنگ ترکیبی، ما باید دفاع متناسب با این شیوه داشته باشیم که برجسته ترین نوع دفاع این است که هرکس در هرجایی که مسئولیت دارد، آن را دقیق ، خالصانه و به نحو احسن انجام دهد که یکی از این عرصه ها همین کانون بازنشستگان است و بنده در مقابل خداوند شهادت می دهم که امیر محبی راد از روزی که مسئولیت را برعهده گرفتند، شبانه روز تلاش کرده و مسئولیت واگذار شده را به نحو بسیار شایسته ای به انجام رساندند.
واگر امور بازنشستگان به همان روش و وضعیت قبل بود معلوم نبود در این جنگ ترکیبی شاهد چه معضلاتی بودیم و من براساس تمام نظارتهای مستقیم و غیر مستقیم ، صمیمانه از امیر محبی راد و همکارانشان تقدیر و تشکر می نمایم که در این معرکه جانانه درخشیدند….»
امیر موسوی اظهار داشتند:
«…. البته این گونه کارها و این اقامتگاههای احداث شده با توجه به حجم تقاضاها و جمعیت بازنشستگان عزیز در قبال کارهایی که باید شود بسیار کوچک است ولی قابل تحسین است و باید برای توسعه بیشتر کانون و ارتقاء منزلت بازنشستگان از پا ننشینیم و ما هم در حد توان کمک خواهیم کرد…»
امیر سرلشکر موسوی همچنین گفتند:
«… در یک مدیریت جهادی باید توجه داشت که بخاطر حرف و سخن عده ای ناآگاه که معمولاً در میدان عمل عاجز هستند، نباید به دلسرد و ناامید شد بلکه باید به رضایت الهی و اقدامات ماندگاری که آثار اخروی دارد توجه داشت.
این که عده ای عادت به بدگویی داشته و تنها تولیدشان، اشاعه یأس و ناامیدی است قطعاً ارزش و اهمیتی ندارد، آنچه برای ما باید مهم باشد نتیجه کار است که همانا لبخند رضایت پیشکسوتان و خانواده عزیز آنان است که از این امکانات بهره خواهند برد…»
در این مراسم امیر محبی راد (ریاست کانون بازنشستگان) طی سخنانی از الطاف کریمانه امیر فرماندهی محترم کل آجا تقدیر به عمل آورده و امیر قائم مقام کانون (سرتیپ ضرغام ایرانمهر) نیز عملکرد چهارساله کانون (بویژه ساخت یکصد واحد آپارتمانی و تخریب و نوسازی ۴۷ واحد ویلایی دوبلکس چلندر) را به سمع و نظر حضار رساندند.
ضمناً ائمه جمعه رودسر (حجت الاسلام روحانی) و نوشهر (حجت الاسلام مشایخی) نیز طی سخنانی به ضرورت تکریم پیشکسوتان تاکید نمودند.
همچنین در پایان این مراسم امیر فرماندهی کل آجا ضمن اعطای لوح تقدیر به ریاست کانون بازنشستگان (امیر سرتیپ ۲ علی محبی راد) از تعدادی از کارکنان پرتلاش کانون نیز تقدیر به عمل آوردند.

IMG-20230216-WA0008

IMG-20230216-WA0012

IMG-20230216-WA0001