بیست و یکمین جلسه هیئت مدیره کانون با شرکت کلیه اعضاء در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲ در محل کانون مرکز برگزار گردید. جلسه با آیاتی چند از قرآن مجید آغاز و سپس ریاست محترم هیئت مدیره امیر سرتیپ ۲ ب محمدعلی مرادی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، سوم خرداد و فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

در جلسه مذکور ریاست محترم کانون (امیر سرتیپ ۲ ب علی محبی راد) ضمن تبریک پیروزی عملیات بیت المقدس یاد شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را گرامی داشتند و در رابطه با اقدامات اخیر و اجرای برنامه ها برابر تصمیمات هیئت مدیره و مجمع توضیحات لازم را ارائه نمودند و از تلاش کلیه کارکنان شاغل در کانون که در راستای ارتقاء معیشت و منزلت پیشکسوتان قدردانی نمودند و از مساعدت ها و رهنمود های حکیمانه امیر فرماندهی کل آجا و هیئت رئیسه تشکر نمودند.

امیر ریاست کانون در ادامه جلسه از افزایش میزان وام الغدیر از ۵ میلیون به هشت میلیون تومان و مکاتبه و پیگیری های لازم در رابطه با موضوع هدفمندی یارانه ها و تشکیل جلسات متعدد در ساتا و ستاد کل توضیحاتی را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه هیئت مدیره موارد مطروحه در دستور کار را بررسی، پس از تجزیه و تحلیل مصوباتی را داشتند در جلسۀ مربوطه امیر سرتیپ ۲ ب ضرغام ایرانمهر بعنوان نماینده کانون در جلسه حاضر و توضیحاتی لازم را ارائه نمودند.

WhatsApp Image 2022-05-24 at 9.37.41 AM

WhatsApp Image 2022-05-24 at 9.37.38 AM