به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت و همزمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) مراسمی با حضور پیشکسوتان پدافند هوایی ارتش و خانواده های محترم آنان در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ در کانون بازنشستگان آجا برگزار گردید.

در این مراسم همچنین ، امیر فرماندهی محترم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، (سرتیپ قادر رحیم زاده) حضور یافته و با پیشکسوتان دیدار نمودند.

امیر رحیم زاده طی سخنان کوتاهی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشکسوتان و همرزمان خود در پدافند هوایی و خانواده های محترمشان، به نقش همسران صبور و فداکار رزمندگان پدافند در گرم نگه داشتن کانون خانواده (در غیاب پدر) و دلگرمی بخشیدن به آنان در انجام ماموریت های متعدد و سخت اشاره داشته و مقام آنان را گرامی داشتند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، در ادامه سخنان خود، شاغلین امروز در پدافند را ثمره آموزش ها و سیره و روش بجا مانده از پیشکسوتان این عرصه برشمرده و امنیت امروز را حاصل این پیوند مبارک نامیدند.

امیر ریاست محترم کانون سرتیپ ۲ ستاد علی محبی راد نیز در این مراسم با خیر مقدم به میهمانان و امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، شرح مختصری از اقدامات کانون در سراسر ایران ارائه داشته و اظهار نمودند :

تمام تلاش ما ارتقاء جایگاه اجتماعی و معیشت شما پیشکسوتان است و پس از اجرایی شدن همسان سازی، بدنبال اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم …. و البته در این مسیر پر فراز و نشیب به دعا و حمایت های یکایک شما نیازمند هستیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، با تشکر از پشتیبانی های امیر فرماندهی کل ارتش، ابراز امیدواری نمودند که با پیوند و وحدت ایجاد شده بین ارتش و کانون، روز های بهتری را شاهد خواهیم بود.

WhatsApp Image 2022-06-01 at 10.10.42 AMWhatsApp Image 2022-06-01 at 10.10.53 AM

WhatsApp Image 2022-06-01 at 10.10.38 AM