با حضور امیر فرماندهی محترم کل ارتش ج.ا.ا مراسم تجلیل ازفرماندهان و پیشکسوتان عرصه ورزش در مورخه ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ درمحل کانون بازنشستگان ارتش برگزار گردید.

در این مراسم، ابتدا امیر سرتیپ علی محبی راد (ریاست کانون بازنشستگان) طی سخنانی با خیر مقدم به میهمانان و ابراز سپاسگزاری جهت حضور امیر فرماندهی کل ارتش در کانون ضمن یادآوری ارزش وجودی پیشکسوتان ارتش، از حمایت های ایشان در ارتقاء منزلت و معیشت بازنشستگان تقدیر و تشکر نمودند.

سپس جناب سرهنگ امیدی، ریاست تربیت بدنی ارتش در سخنانی کوتاه، گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته درخصوص گسترش ورزش در میان کارکنان، خانواده ها و پیشکسوتان ارائه داشتند.

همچنین در این مراسم، آقای دکتر صالحی امیری ریاست محترم کمیته ملی المپیک کشور با اشاره به ریشه دار بودن و استحکام کم نظیر ارتش، از پیشکسوتان به عنوان پایه گذاران این عزت و اقتدار نام بردند و اظهار داشتند که در ارتش ما صداقت حرف اول را می زند و در آن نفاق و دروغ راه ندارد و اگر امروز در میادین ورزش بین المللی افتخارآفرین هستیم همگی مدیون ایثارگران ارتش و نیروهای مسلح ماست. 

در ادامه امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرماندهی محترم کل ارتش ج.ا.ا با تشکر از دست اندرکاران مراسم گفتند :

“… بنده در موقعیتهای متعدد با امیر محبی تماس دارم و می دانم که چه مسئولیت سنگین و بزرگی بر دوش دارند و از اینکه با وجود مشغله ی فراوان و مشکلات، اینگونه مراسم ها را با شکوه و نظم و آبرومندی برگزار می نمایند جای تقدیر دارد ”

در کشور ما، ارتش ج.ا.ا به تعدادی اوصاف شناخته شده است همچون سلامت کارکنان، صداقت، نجابت، ایثارگری و با مردم بودن و قانونمندی و هر بار که به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب می شوم ایشان مردمی بودن و علاقه ی مردم به ارتش را گوشزد می فرمایند .

ما در ارتش متمرکز بر آمادگی جسمانی هستیم و بنده فکر نمی کنم جایی در کشور باشد که برنامه ورزش در کارهای روزانه آنان به صورت وظیفه باشد و این در حالی است که در ارتش، ورزش یکی از برنامه های روزانه و از ارکان ترفیعات و انتصابات محسوب می گردد.

در پایان این مراسم، احکام و هدایای پیشکسوتان ورزشکار توسط امیر فرماندهی کل ارتش و ریاست کمیته ملی المپیک کشور اهدا گردید .

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی ریاست محترم عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ ۲ فولادی ریاست  تربیت بدنی ستاد کل ن.م نیز حضور داشتند .

WhatsApp Image 2021-11-15 at 2.26.39 PM WhatsApp Image 2021-11-15 at 2.26.40 PM WhatsApp Image 2021-11-15 at 12.55.37 PM WhatsApp Image 2021-11-15 at 12.51.23 PM WhatsApp Image 2021-11-15 at 12.55.36 PM