بمناسبت هفتم آذر ماه ، سالروز گرامیداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم با شکوهی در روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ در کانون بازنشستگان آجا در محل تالار یاس با حضور تعدادی از پیشکسوتان، جانبازان دریادل نیروی دریایی همراه با همسران گرانقدرشان برگزار گردید.
در این مراسم بعد از تلاوت قرآن مجید امیر سرتیپ جعفر حسنلو رئیس کانون بازنشستگان تهران به حاضرین خیر مقدم گفته و حماسه عظیم عملیات مروارید که نقشی راهبردی ایفا نموده اند را گرامی داشتند.
ایشان در بخشی از سخنانشان از تدابیر و حمایت ها و رهنمود های ریاست محترم کانون آجا تشکر و سپاسگزاری نمودند. سپس امیر دریادار خادم بی غم در جمع حاضر خاطره ای از دوران سخت دفاع مقدس بیان نمودند. و یاد شهدای گرانقدر را گرامی داشتند. 
در ادامه امیر قائم مقام کانون امیر سرتیپ جانباز ضرغام ایرانمهر با ابراز خرسندی از حضور چهره به چهره پیشکسوتان به ویژه از همسران و شیرزنانی که باعث شدند همسرانشان در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کنند تشکر نمودند.
ایشان ضمن اشاره به فعالیت های کانون به ویژه در زمینه ارتقاء روحیه و معیشت بازنشستگان و تلاش های خستگی ناپذیر امیر ریاست محترم کانون امیر سرتیپ علی محبی راد و حمایت های بی دریغ فرمانده محترم کل ارتش بیاناتی ایراد نمودند.

IMG-20211201-WA0008

IMG-20211201-WA0005

IMG-20211201-WA0009