به مناسبت دهم شهریور ماه روز پدافند هوایی و به منظور تقدیر از ایثارگری ها و تلاش های شبانه روزی دلاورمردان پدافند هوایی ارتش ، امیر سرتیپ علی محبی راد ریاست محترم کانون بازنشستگان ارتش ، به همراه جمعی از مسئولان کانون و پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی در دفتر امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد ( فرمانده محترم پدافند هوایی ارتش ) حضور بهم رسانده و ضمن تبریک ایام بزرگداشت این نیرو ، سلام پیشکسوتان ارتش را به حضور فرمانده محترم پدافند هوایی ارتش اعلام  نمودند .

در این دیدار امیرسرتیپ صباحی فرد با ذکر خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس و شرایط پرفراز و نشیب خدمتی کارکنان پدافند هوایی ، وضعیت امروز را بسیار متفاوت تر و توسعه یافته تر از ادوارگذشته خوانده و اظهار داشتند : 

به حمد الهی امروز پدافند هوایی ارتش در نقطه مطلوبی قرارداشته و بسیار مجهز و پیشرفته است و هیچ سامانه ای در دنیا وجود ندارد که ما به آن دسترسی نداشته باشیم .

…. البته ما به این وضع موجود نیز اکتفا نمی نمائیم و با توجه به اینکه برابر منویات مقام معظم رهبری ، پدافند در اولویت و در خط مقدم قراردارد ، ما به صورت مستمر به دنبال توسعه خود هستیم …..

باید به نسل امروز گفته شود که پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی چه تلاش ها کردند تا امروزبه این شکل درآمده است… امیر محبی راد با تشکر و تقدیر از عنایت  ویژه امیر فرماندهی نیروی پدافند هوایی به مقوله بازنشستگان و همچنین ابراز خرسندی از پیشرفت های غرور آمیز در نیروی پدافند ارتش ، گزارش مختصری از عملکرد کانون های سراسر کشور ارائه داشته و خواستار هم افزایی بیشتر جهت اجرایی شدن منویات متعالی امیرفرماندهی محترم کل ارتش در خصوص پیوستگی نیروهای شاغل و پیشکسوتان گردیدند .

WhatsApp Image 2021-09-05 at 8.30.51 AM WhatsApp Image 2021-09-05 at 8.30.50 AM