به مناسبت دهم شهریور ماه ، روز پدافند هوایی ، امیر ریاست محترم کانون بازنشستگان آجا امیر سرتیپ علی محبی راد به همراه جمعی از معاونت ها و مدیران کانون و پیشکسوتان پدافند هوایی در محل دفتر امیر سرتیپ رحیم زاده فرماندهی محترم قرار گاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) حضور به هم رساند.
در این دیدار صمیمانه امیر سرتیپ رحیم زاده ضمن خیر مقدم و تقدیر از اقدامات برجسته کانون که موجب ارتقاء رضایتمندی بازنشستگان گردیده به میزان رضایتمندی مشهود پیشکسوتان اشاره داشته و اظهار نموده اند « شما در کانون با قشر پر افتخاری سرکار دارید. کسانی که هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه خدمتی خود دارند. ولیکن به واسطه مشغولیات خدمتی و مسئولیت پذیری از بسیاری از مزایای اقتصادی جامعه محروم بوده اند.
قطعاً انتظارات آنها از کانون بالا بوده و بدیهی است انتظارات خانواده ایشان هم بالا رفته است.
بنده میدانم مشکلات در کشور بسیار زیاد است و فرماندهان هم تمام توجهشان به انجام وظیفه و حراست از مرز های کشور عزیزمان ایران است اما همه اینها دلیلی بر غفلت از پیشکسوتان نخواهد بود. شما در کانون نقش بزرگی بر عهده دارید ، تحولی که امروز در کانون شاهدش هستیم و به ثمر رسیدن موضوع همسان سازی حقوق ها همانگونه که امیر فرماندهی محترم کل ارتش در جلسه ی هم افزایی فرماندهان به آن اشاره فرمودند مدیون مدیریت جهادی امیر محبی راد و همکارانش می باشد . و به واقع تحولات اخیر در حوزه معیشت و منزلت بازنشستگان ارتش «که ما مسئولان از سختی اقدامات کانون به خوبی مطلع هستیم» با وجود کمبود های فراوان یک معجزه تلقی می گردد. کانون نیز باید تلاش کند به این وضع بسنده ننموده ، و در مسیر ارتقا منزلت بازنشستگان هر آنچه در توان دارد به کار گیرد . و باید کاری انجام شود تا کانون به عنوان محیطی امن و گرم برای یک پیشکسوت و خانواده ی آنان محسوب گردد ، و هیچ بازنشسته ای خود را تنها احساس نکند…
در این ملاقات بسیار صمیمانه امیر سرتیپ علی محبی راد با تبریک روز پدافند و آرزوی توفیق همرزمان عزیز در سراسر کشور ، از حمایت های بی دریغ امیر فرماندهی محترم کل ارتش و نگرش جامع و کامل امیر رحیم زاده به مقوله ی بازنشستگی و امور پیشکسوتان تقدیر و تشکر به عمل آورده ، و شرح مختصری از اقدامات صورت پذیرفته را بیان داشته اند .
مراسم با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد و شهدای گرانقدر ارتش به پایان رسید.

WhatsApp Image 2021-09-01 at 1.10.01 PM (1) WhatsApp Image 2021-09-01 at 1.10.01 PM