در ادامه دیدار های ریاست کانون امیر سرتیپ علی محبی راد با گروه های مختلف پیشکسوتان آجا ، جمعی از بازنشستگان محترم نیروی هوایی با حضور در کانون مرکز با ایشان ملاقات و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار ، امیر ضرغام ایرانمهر (قائم مقام کانون) ، گزارش مشروحی از اقدامات ، امکانات موجود و عملکرد چند ساله اخیر کانون ارائه نموده و در خصوص برنامه های در دست اجراء توضیحات لازم را به سمع و نظر حضار رساندند.

سپس امیر سرتیپ محبی راد با خیر مقدم به میهمانان و ابراز خرسندی از دیدار رو در رو با آنان ، با بر شمردن جهت گیری ها و سیاست های کلان کانون و اینکه در این چند ساله ، بازنشستگی مفهوم ارزشمندی یافته است و ارتقاء منزلت پیشکسوتان در مسیر صحیحی به پیش می رود ، اظهار داشتند :

«… شما عزیزان پیشکسوت نیروی هوایی از افتخار آفرینان این کشور هستید و در قیاس با دیگر اعضای کانون ، معمولاٌ از فعالیت اجتماعی بیشتری برخوردار می باشید و این نشانگر ذهن بیدار و روح مسئولیت پذیر شماست.

… تلاش ما در کانون بر این مبنا قرار دارد. تا از بهترین ، خوش سابقه ترین و متخصص ترین همسنگرانمان برای خدمتگزاری در کانون های سراسر کشور انتخاب کنیم و در این موضوع نوع نیرو و یا صنف خاصی مد نظر قرار ندارد بلکه صرفاً شایستگی افراد و میزان خدمتگزاری صادقانه ایشان مورد توجه است.»

در این جلسه همچنین پیشکسوتان حاضر سئوالات خود را مطرح نموده و با پاسخگویی جامع ریاست کانون ، ضمن ابراز رضایت از تشریح مسائل و آگاه سازی بعمل آمده از اقدامات و تلاش های کانون در چند ساله اخیر تقدیر و تشکر نمودند.

DSC00035 DSC00030